مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-01سياسي

تفاوت رژیم صهیونیستی و محور مقاومت، تفاوت بین خباثت و انسانیت است


مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی گفت: تفاوت بین منش و ایدئولوژی رژیم صهیونیستی و محور مقاومت، تفاوت بین خباثت و انسانیت است که سبب شده نقاب ظاهری رژیم منحوس صهیونیستی برداشته شود و آزادگان دنیا، - ایسنا/خراسان شمالی مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی گفت: تفاوت بین منش و ایدئولوژی رژیم صهیونیستی و محور مقاومت، تفاوت بین خباثت و انسانیت است که سبب شده نقاب ظاهری رژیم منحوس صهیونیستی برداشته شود و آزادگان دنیا، از جنایت، جنون و خباثت این رژیم مطمئن باشند.

حجت الاسلام علی گوهری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و زیر سوال رفتن ادعای داشتن ارتش و سیستم اطلاعاتی قوی و گنبد آهنین غیر قابل نفوذ و.

دستاوردی بود که جوانان و محور مقاومت در فلسطین آن را رقم زدند.

وی افزود: این اتفاق از یک منطقه ای که توسط رژیم صهیونیستی تبدیل به زندان بزرگ شده و شهروندان آن در محاصره کامل قرار دارند، رخ داده است.

محور مقاومت در غزه در شرایط بسیار سخت و محاصره تمام عیار توانست عملیات بزرگی را طراحی و اجرایی کند و زیان جبران ناپذیری بر پیکره این رژیم کودک کش وارد کرد.

وی تصریح کرد: این درحالی بود که آن رژیم منحوس، همیشه با پروپاگاندای رسانه ای، اینطور وانمود می کرد که دژی نفوذ ناپذیر و ارتشی شسکت ناپذیر هستند اما ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت رژیم صهیونیستی و محور مقاومت، تفاوت بین خباثت و انسانیت است

تفاوت رژیم صهیونیستی و محور مقاومت، تفاوت بین خباثت و انسانیت است