مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-20سياسي

تعیین و ثبت 94 شعبه اخذ رای در شهرستان کلاله


فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات کلاله ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: برای اخذ آرای مردم شهرستان کلاله در انتخابات 11 اسفند، - 94 شعبه تعیین شد.

فرهاد شیبک فرماندار و رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله صبح دوشنبه 29 آبان 1402 پس از جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات این شهرستان اظهار کرد: در پی بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد و بررسی پیشنهاداتِ، در آخرین نشست مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت، پس از بررسی و تبادل نظر، 71 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی و 23 شعبه در بخش پیشکمر تعیین و به ثبت رسید.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کلاله با تاکید اینکه تمامی دستگاه ها بایستی با عوامل برگزار کننده انتخابات همکاری کرده و خودرو و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار قرار دهند، بیان کرد: برای ایجاد سهولت در اخذ آرای شهروندان، نیز فراهم شدن زمینه افزایش مشارکت در انتخابات، 5 شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل (3 شعبه در بخش مرکزی و دو شعبه در بخش پیشکمر) اضافه شد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری، حرکت بر مدار قانون و امانتداری در آرای مردم در دستور کار همه دست اندرکاران انتخابات قرار گرفته و نواقص احتمالی در پیشبرد پروسه انتخابات رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین و ثبت 94 شعبه اخذ رای در شهرستان کلاله

تعیین و ثبت 94 شعبه اخذ رای در شهرستان کلاله