مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-05سياسي

آیت الله خاتمی: برای ابزار وفاداری به نظام ثبت نام کردم


وظیفه ما خود را در معرض رأی مردم قرار دادن است و مردم هم انشالله مثل گذشته به صحنه خواهند آمد و با تشخیص خودشان اصلح را انتخاب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: وظیفه دیدم برای اعلام وفاداری به نظام و اینکه در خدمت نظام اسلامی هستیم از حوزه انتخابیه کرمان برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شوم.

وی افزود: وظیفه ما خود را در معرض رأی مردم قرار دادن است و مردم هم انشاء الله مثل گذشته به صحنه خواهند آمد و با تشخیص خودشان اصلح را انتخاب می کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: شورای نگهبان کف صلاحیت را اعلام می کند، اما این مردم هستند که در انتخابات مجلس شورا و خبرگان، نمایندگان را انتخاب می کنند.

خاتمی با بیان اینکه انتخابات هدیه خداوند به مردم ما پس از پیروزی انقلاب است، یادآور شد: حقیقت این است که پیش از پیروزی انقلاب، حکومت روسیاه پهلوی و دیگر حکومت های قبلی برای مردم حساب باز نمی کردند و خود را همه کاره می دانستند اما در جمهوری اسلامی مردم حدود 40 بار پای صندوق رأی آمدند و سرنوشت خود را رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: برای ابزار وفاداری به نظام ثبت نام کردم

آیت الله خاتمی: برای ابزار وفاداری به نظام ثبت نام کردم