مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-29اقتصادي

راه های روستایی شهرستان چادگان بهسازی و آسفالت می شود


معاون فنی و راه های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی هرمانک شهرستان چادگان و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دره آلوچه و دولت آباد چادگان به طول هفت کیلومتر خبر داد.

- سعید خدابخشی، معاون فنی و راه های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور روستای هرمانک در راستای مشکلات فراوانی که برای تردد مردم منطقه در فصل تابستان و زمستان به وجود آمده بود با انجام زیرسازی و ساخت ابنیه فنی انجام شد.

وی افزود: این طرح در امتداد اجرای طرح های ارتقای رویه آسفالتی راه های روستایی شهرستان چادگان محور شهرکرد به چادگان پس از پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت روستای هرمانک به طول یک کیلومتر و 285 متر تمام شده، دره آلوچه به طول 2 کیلومتر و 650 متر زیرسازی و آماده آسفالت است و دولت آباد به طول 2 کیلومتر و 850 متر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی زیرسازی و آماده آسفالت است.

خدابخشی عنوان کرد: راه های روستایی شهرستان چادگان به طول هفت کیلومتر با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و تخصیص قیر توسط بسیج سازندگی به میزان 195 تن در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های روستایی شهرستان چادگان بهسازی و آسفالت می شود

راه های روستایی شهرستان چادگان بهسازی و آسفالت می شود