مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-14سياسي

تولیدکنندگان امنیت همیشه در کنار مردم هستند


فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه با اشاره به اهمیت همکاری نیروهای امنیتی گفت: تولیدکنندگان امنیت با تشریک مساعی همیشه در کنار مردم هستند.

- ایسنا/فارس فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه با اشاره به اهمیت همکاری نیروهای امنیتی گفت: تولیدکنندگان امنیت با تشریک مساعی همیشه در کنار مردم هستند.

سردار رضا رستگار امروز، 23 آبان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید یگان حفاظت دادگستری فارس ضمن تقدیر از عملکرد هوشمندانه فرمانده سابق این یگان در استان فارس به تشریح سختی های پذیرش این مسئولیت پرداخت و بر جدیت، انضباط فردی و جمعی و همچنین رعایت دستورالعمل های ابلاغی در مواجهه با مراجعان تأکید کرد.

فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه با اشاره به اهداف و برنامه های یگان حفاظت قوه قضاییه گفت: این یگان از سال 1392 تشکیل شده است و از حیث موفقیت در انجام مأموریت‎ ها، وظایف و رسالت های سازمانی در زمره برترین یگان های سازمانی در کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه علی رغم کمبود در حوزه هایی از جمله نیروی انسانی و تجهیزات همواره صحت عمل و موفقیت در مأموریت ها را محور کار قرار داده ایم، افزود: برخی از اقدامات یگان از جمله کشفیات در ورودی اماکن قضایی چشمگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان امنیت همیشه در کنار مردم هستند

تولیدکنندگان امنیت همیشه در کنار مردم هستند