مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-20اقتصادي

تخصیص 15 میلیارد تومان به مرکز رفاهی فرهنگیان سرخون بندرعباس


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: 150 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز مرکز رفاهی سرخون تخصیص یافته است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش امروز با اعلام این خبر گفت: مرکز رفاهی فرهنگیان سرخون بندرعباس دارای قدمت زیادی بوده و بافت فرسوده آن پاسخگوی نیازمندی فرهنگیان و دانش آموزان هرمزگان نبود که با پیگیری های صورت گرفته و اختصاص اعتبار150 میلیارد ریالی به آن به عنوان بزرگترین مرکز رفاهی فرهنگیان بندرعباس گسترش یافته و مورد بازسازی قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: این مرکز رفاهی با مساحت 15 هزار متر مربع و زیربنای 2هزار متری شامل 2 بخش خوابگاه دانش آموزی و سالن پذیرایی است و با ظرفیت 1500 نفر می تواند در آینده ای نه چندان دور پذیرای دانش آموزان و فرهنگیان عزیز باشد.

  این مقام مسئول با عنوان اینکه میزان افزایش فضای آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش هرمزگان در چند سال گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است گفت: بهسازی و نوسازی و احداث فضای آموزشی و رفاهی در این سال ها باعث کاهش تراکم دانش آموزی و استقرار نیروی انسانی در هرمزگان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 15 میلیارد تومان به مرکز رفاهی فرهنگیان سرخون بندرعباس

تخصیص 15 میلیارد تومان به مرکز رفاهی فرهنگیان سرخون بندرعباس