مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-09سياسي

پایگاه جاده ای اورژانس 115 سرکان افتتاح شد


پایگاه جاده ای اورژانس 115 سرکان به نام خیر نیک اندیش زنده یاد حاج محمد کریم فضلی با حمایت دیگر خیران مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان بعد از ظهر امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی پایگاه جاده ای اورژانس 115 سرکان به نام خیر نیک اندیش زنده یاد حاج محمد کریم فضلی با حمایت دیگر خیران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث جاده ای استان همدان در این آیین با بیان اینکه اکنون 66 پایگاه پیش بیمارستانی اورژانس در استان داریم اظهار کرد: از این تعداد 40 پایگاه جاده ای، 25 پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی است.

محمدرضا شکوهی گفت: بیش از یکصد دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس، چهار دستگاه موتورلانس و یک اورژانس هوایی به مردم استان همدان خدمات ارائه می دهند.

وی با تاکید بر اینکه تمام هزینه های اورژانس دولتی است و در قبال خدمات ارائه شده هیچ مبلغی از بیماران در سراسر کشور دریافت نمی شود و این یک افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: طبق یک حساب تقریبی اورژانس هوایی به ازای انتقال هر بیمار اعزامی از شهرستان مبلغ 110 میلیون تومان به هوانیروز پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه جاده ای اورژانس 115 سرکان افتتاح شد

پایگاه جاده ای اورژانس 115 سرکان افتتاح شد