مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-05سياسي

خط و نشان فرماندار شهرستان بناب برای مدیران


فرمانداربناب با هشدار جدی خطاب به تمام مدیران پیرامون سلامت انتخابات و رقابت عادلانه داوطلبان گفت: مدیران باید از جانبداری به هریک از داوطلبان پرهیز و امکانات دولتی و فرصت های حوزه مدیریتی خود مراقبت کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، رضا لعلی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از قشرهای مختلف مردم بخاطر حضور پرشور در راهپیمایی 13 ابان ضمن محکوم کردن اقدامات غیرانسانی رژیم کودک کش اسراییل اظهار کرد: به وضوح امروز جریان کربلا در غزه در حال اتفاق افتادن است در غزه کودکان و زنان تکه تکه می شوند.

رییس شورای اداری شهرستان سال جاری را به لحاظ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: مدیران باید حساسیت خود را نسبت به نارضایتی های مردمی افزایش دهند و برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام بر ایجاد رضایت، امید واعتماد در جامعه متمرکز باشند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی در راستای کمک به راهبرد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه خدمت رسانی قوی و به موقع عملکرد اقدامات مثبت و امید بخش را بطور مرتب از طریق رسانه ها به مردم گزارش دهند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اظهار کرد: انتخابات هویت ماست و برای حفظ این هویت با نامزدهایی که دنبال سیاه نمایی و تخریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان فرماندار شهرستان بناب برای مدیران

خط و نشان فرماندار شهرستان بناب برای مدیران