مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-09سياسي

تجمع حمایت از فلسطین با سخنرانی سردار فدوی در تهران برگزار می شود


️رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: روز جمعه 19 آبان ماه تجمع باشکوه هیات های رزمندگان اسلام و ایثارگران در حمایت از مردم غزه با سخنرانی سردارفدوی در میدان فلسطین تهران برگزار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استمرار جنایات صهیونیست های جنایتکار در نسل کشی مردم غزه و لزوم محکومیت این رذالت و پستی که با حمایت و دخالت مستقیم اربابان آمریکایی آنان اظهار کرد: روزانه ده ها مراسم و برنامه در سراسر کشور در حمایت از فلسطین مظلوم برگزار می شود و همچنان این مراسم و برنامه ها ادامه دارد.

️ محمودی افزود: به همین منظور تجمع باشکوه هیأت های رزمندگان اسلام و ایثارگران روز جمعه 19 آبان 1402 ساعت 10 صبح در میدان فلسطین با سخنرانی سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران و اجرای مداحان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

️معاون امور استان ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: همچنین اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران به همت سازمان تبلیغات اسلامی ساعت 14:30 روز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حضور اساتید قرآنی برگزار خواهد شد و فعالان قرآنی در این اجتماع جنایات رژیم صهیونیستی اسراییل در تخریب مساجد و اماکن مقدس و جسارت به قرآن کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حمایت از فلسطین با سخنرانی سردار فدوی در تهران برگزار می شود

تجمع حمایت از فلسطین با سخنرانی سردار فدوی در تهران برگزار می شود