مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-11سياسي

اجرای 480 برنامه فرهنگی هفته کتاب در گیلان/ افتتاح 4 باب کتابخانه عمومی


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری 480 برنامه فرهنگی ویژه سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری 480 برنامه فرهنگی ویژه سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان خبر داد.

یاسر تقوی امروز، 20 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگاران، به مناسبت آغاز هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار ضمن تبریک فرارسیدن این هفته به تمام کتابداران، کتابخوانان، اصحاب اندیشه و ادب و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، با بیان اینکه امسال با شعار آینده خواندنی است برنامه های گرامیداشت هفته کتاب را آغاز خواهیم کرد، همه مردم گیلان را به عضویت در کتابخانه های عمومی و استفاده از امکانات این مجموعه های فرهنگی دعوت کرد.

وی با بیان اینکه امروز کتابخانه های عمومی با ورود به عرصه های فرهنگی، اجتماعی و هنری و نیز حمایت از کسب و کارهای کوچک عرصه حضور همه علاقمندان و اقشار مختلف مردم است، به فعالیت های متنوع این مراکز فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به نیازسنجی های انجام شده در مناطق مختلف استان از سوی کتابداران، علاقمندان با حضور در کتابخانه های عمومی مختلف برنامه ها و محافل متعددی را تجربه و از آن بهره برداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 480 برنامه فرهنگی هفته کتاب در گیلان/ افتتاح 4 باب کتابخانه عمومی

اجرای 480 برنامه فرهنگی هفته کتاب در گیلان/ افتتاح 4 باب کتابخانه عمومی