مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-09بين الملل

خیانت ربع پهلوی صدای مشاورش را هم درآورد


تلاش رضا پهلوی و دارودسته رسانه ای و مجازی او برای کشاندن جنگ به مرز های جغرافیایی ایران به حدی از صراحت رسیده که صدای حامی و مشاور سابق رضا پهلوی را هم درآورده است.

- فارس پلاس، دیگر رسانه ها - جوان نوشت: همه تلاش رسانه های اپوزیسیون در طول این هفته های آغاز جنگ اخیر غزه بر این بود که ضمن دفاع از رژیم صهیونیستی، دامنه جنگ را به ایران برسانند.

بار ها در این رسانه ها پیرامون جنگ غزه و در موضع گیری علیه حماس عنوان شد که سر مار در تهران است ؛ یعنی ابایی ندارند که بمب و موشک صهیونیست ها روی سر مردم ایران بریزد و حتی تشویق به چنین کاری هم می کنند.

در حالی که برای شهرک نشینان صهیونیست دل می سوزانند که چرا راکت های مقاومت فلسطین به سوی آن ها شلیک می شود! روز گذشته رضا پهلوی در گفتگو با یک مجری بریتانیایی با موضوع جنگ اسراییل- غزه، موضوع را به ایران کشاند و مطابق آنچه بی بی سی فارسی نوشته، در مورد نقش جمهوری اسلامی در اشاعه اسلام افراطی و خطرات آن گفت: چشم اختاپوس در تهران است و ما سرگرم مقابله با پا ها (در منطقه) هستیم.

بی بی سی در ادامه می نویسد: آقای پهلوی اسلام افراطی و رادیکالیسم را دیو و بیماری توصیف کرد که باید به صورت ریشه ای درمان شود و گفت: دیگر بر کسی پوشیده نیست که رژیم تهران با حمایت و مسلح کردن بسیاری از گروه ها از آن ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت ربع پهلوی صدای مشاورش را هم درآورد

خیانت ربع پهلوی صدای مشاورش را هم درآورد