مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-10سياسي

آمریکا، بزرگترین نقض کننده علم در خدمت صلح


ابوذر حافظی از اساتید دانشگاه در هرمزگان در یادداشتی آورده: سال 1397 دولت آمریکا با نقض آشکار قطعنامه 2231 شورای امنیت از برجام خارج شد و تحریم های غیرقانونی خود را علیه ملت ایران دوباره اعمال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوذر حافظی سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان بوموسی و از اساتید دانشگاه در یادداشتی ذیل عنوان آمریکا بزرگ ترین نقض کننده علم در خدمت صلح ، نوشت: 10 نوامبر مصادف با 19 آبان هرسال، روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه نام گذاری شده است، روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، به دلیل اهمیت نقش علم در جامعه و نیاز به بحث علم و اجتماعی سازی آن به خصوص در مورد مباحث علمی نوظهور به وجود آمده است؛ با پیوند میان علم با جامعه، تلاش می شود تا شهروندان از پیشرفت های علمی باخبر شوند.

 روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، به اهمیت و ارتباط علم در زندگی روزمره ما تأکید دارد؛ به همین دلیل بر نقش دانشمندان در گسترش درک ما از مواردی مانند سیاره زمین و پایدارکردن جامعه مان کمک می کند.

روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، فرصتی را برای مؤسسات علمی، دولت ها، اجتماعات مدنی و دانشمندان فراهم می­کند تا در مورد صلح و توسعه که از اساسی ترین مفاهیم اجتماعی است، به بحث و تبادل نظر بپردازند؛ در نگرش نوینی که یونسکو به آن اهتمام می ورزد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا، بزرگترین نقض کننده علم در خدمت صلح

آمریکا، بزرگترین نقض کننده علم در خدمت صلح