مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:002023-10-26اجتماعي

کاشت پاییزه 10 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی اهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر از کاشت پاییزه 10 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر از کاشت پاییزه 10 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی این شهرستان خبر داد.

  علی خانزاده در گفت وگو با ایسنا گفت: در راستای اجرای برنامه توسعه مناطق جنگلی امسال در شهرستان اهر 10 هزار اصله نهال از درختان بومی شامل(افرا، ون، سیب، بلوط، آلوچه وحشی، فندق و…) در مناطق جنگلی این شهرستان از جمله 6 هزار اصله نهال در منطقه گویجه بئل، دو هزار نهال در منطقه انداب چسبیده به پارک جنگلی فندقلو و دو هزار نهال در منطقه گراوان با رعایت اصول (کاشت، واکاوی، ساماندهی، آبیاری و…) انجام گردید و این برنامه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین افزود: در ادامه اجرای کاشت یک میلیارد اصله نهال در مناطق طبیعی و جنگلی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اهر نیز آماده توزیع نهال رایگان به همشهریانی دارد که زمین مناسب و آب کافی برای پرورش گونه های مختلف درختی داشته باشند.

وی گفت: امسال در اثر عوامل طبیعی از جمله آتش سوزی حدود 10 منطقه مرتعی و جنگلی در هر منطقه دو تا سه هکتار طعمه حریق شده بودند که با حضور به موقع همکاران و سایر ادارات ذیربط در محل های حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت پاییزه 10 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی اهر

کاشت پاییزه 10 هزار اصله نهال جنگلی در عرصه های طبیعی اهر