مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-01بين الملل

استعفای مقام سازمان ملل در اعتراض به ناکامی در توقف نسل کشی فلسطینی ها


مدیر دفتر کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد، در واکنش به ناکامی این نهاد در رسیدگی مناسب به بحران مربوط به فلسطین و رژیم صهیونیستی، - مدیر دفتر کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد، در واکنش به ناکامی این نهاد در رسیدگی مناسب به بحران مربوط به فلسطین و رژیم صهیونیستی، از سمتش استعفا می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرگ موخیبر، مدیر دفتر کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در نیویورک با نوشتن نامه ای به فولکر تورک، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل گفت: سازمان ملل به جای آنکه به وظیفه اش عمل کند تسلیم قدرت ایالات متحده آمریکا و لابی اسراییلی شده است.

به نوشته پایگاه راشاتودی ، موخیبر در این نامه تصریح کرد: بار دیگر ما شاهد بروز پیدا کردن یک نسل کشی در برابر چشمان خود هستیم و به نظر می رسد سازمانی که به آن خدمت می کنیم از متوقف کردن آن عاجز است.

این مقام سازمان ملل اقدامات جاری رژیم صهیونیستی در نوار غزه را نسل کشی توصیف و بیان کرد این کلمه اغلب مورد سواستفاده سیاسی واقع شده است.

موخیبر استدلال کرد: کشتار گسترده کنونی مردم فلسطین که ریشه در یک ایدئولوژی استعماری شهرک نشینی قومی-ملی گرا است جای هیچ گونه تردید یا بحثی باقی نگذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مقام سازمان ملل در اعتراض به ناکامی در توقف نسل کشی فلسطینی ها

استعفای مقام سازمان ملل در اعتراض به ناکامی در توقف نسل کشی فلسطینی ها