مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-13بين الملل

پرچم های مقرهای سازمان ملل به احترام کارمندان قربانی اش در غزه نیمه افراشته شد


پرچم ها در مقرهای سازمان ملل در سراسر آسیا امروز دوشنبه به حالت نیمه افراشته درآمد و از کارمندان خواسته شد به احترام همکاران خود که در جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس در نوار غزه جان باختند یک دقیقه سکوت کنند.

- پرچم ها در مقرهای سازمان ملل در سراسر آسیا امروز دوشنبه به حالت نیمه افراشته درآمد و از کارمندان خواسته شد به احترام همکاران خود که در جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس در نوار غزه جان باختند یک دقیقه سکوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الحره نوشت، پرچم آبی و سفید سازمان ملل در ساعت 09:30 به وقت محلی در بانکوک، توکیو و پکن، یک روز پس از اعلام سازمان ملل مبنی بر کشته و زخمی شدن تعدادی از کارمندانش در بمباران مقر برنامه توسعه سازمان ملل نیمه افراشته شدند.

صحنه هایی که خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه فیلمبرداری کرد شکافی را در حیاط مدرسه متعلق به آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیت لاهیا در شمال نوار غزه نشان می دهد.

سازمان آنروا روز جمعه اعلام کرد که بیش از 100 کارمند این سازمان از زمان آغاز جنگ در نوار غزه کشته شده اند.

جنگ غزه امروز (دوشنبه) در حالی وارد سی وهشتمین روز خود شد که ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه درگیری های بسیار شدید در چهار محور، بمباران نوار غزه را تشدید کرده و علاوه بر بیمارستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم های مقرهای سازمان ملل به احترام کارمندان قربانی اش در غزه نیمه افراشته شد

پرچم های مقرهای سازمان ملل به احترام کارمندان قربانی اش در غزه نیمه افراشته شد