مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:512023-10-28اقتصادي

قرارداد مطالعات تامین خط انتقال راه آهن اراک به امیرکبیر در مرحله پایانی است


مشکلات در حوزه تردد در شهر امیرکبیر وجود دارد که عقد قرارداد مطالعات تامین خط انتقال راه آهن اراک به امیرکبیر بسته شده و در مرحله پایانی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،ظهر امروز در مراسمی با حضور فرماندار اراک و جمعی از مسوولان آیین قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهر جدید امیرکبیر برگزار شد.

فرماندار اراک در این مراسم گفت: یکی از دغدغه های مسوولان در دولت سیزدهم تامین مسکن با قیمت مناسب به خانواده ها است که در این راستا طرح ملی مسکن در کشور کلید خورده است.

امیر هادی افزود: در شهر اراک به دلیل کمبود زمین بخشی از تامین مسکن در شهر امیرکبیر اجرا می شود که امروز شاهد طی مراحل قانونی  واگذاری بخشی از زمین مورد نیاز برای ساخت خانه ها هستیم.

وی تصریح کرد: مشکلات در حوزه تردد در شهر امیرکبیر وجود دارد که عقد قرارداد مطالعات تامین خط انتقال راه آهن اراک به امیرکبیر بسته شده و در مرحله پایانی قرار دارد که با اجرایی شدن آن بخشی از محرومیت های تردد موجود از بین می رود، همچنین برای تامین وسایل ایاب و ذهاب به شهر امیرکبیر در سفر وزیر کشور به اراک قول آن گرفته شد که امیدواریم شرکت عمران شهر امیرکبیر تامین اعتبار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد مطالعات تامین خط انتقال راه آهن اراک به امیرکبیر در مرحله پایانی است

قرارداد مطالعات تامین خط انتقال راه آهن اراک به امیرکبیر در مرحله پایانی است