مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-16سياسي

مردم خودشان در تعیین سرنوشت دخیل هستند


مسؤول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:دشمن به این نتیجه رسیده که در جمهوری اسلامی ایران مردم خودشان در تعیین سرنوشتشان دخیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ جمشید ارسلان جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست بصیرتی و هم اندیشی اصحاب رسانه گچساران گفت: دشمن در چند سال اخیر تحلیلی از قدرت جمهوری اسلامی ارائه کرده و مدعی است که جمهوری اسلامی ایران دارای سه مؤلفه قدرت است که در اولین مؤلفه به قدرت مردم سالاری ایران اشاره می کند.

وی بیان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که در جمهوری اسلامی ایران مردم خودشان در تعیین سرنوشتشان دخیل هستند و در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضور آگاهانه و پررنگی دارند؛ اما مؤلفه دومی که از آن هم نام برده اند اشاره به کارآمدی نظام اسلامی دارد.

 ارسلان جو تصریح کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فتنه های بسیاری را علیه ارزش های انقلاب اسلامی به راه انداخت و نمود این موضوع را در جنگ تحمیلی هشت ساله شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: اگرچه انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تاکنون تحریم های فلج کننده بسیاری را تجربه کرده است در جنگ هشت ساله تحریم بودیم که کسی به جمهوری اسلامی سلاح نفروشد اما امروز تحریم می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خودشان در تعیین سرنوشت دخیل هستند

مردم خودشان در تعیین سرنوشت دخیل هستند