مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-01اقتصادي

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد قم افتتاح شد


افتتاح مجتمع اداری شهرستان جعفر آباد، اولین قدم برای ادامه راه جهادی مدیران در راستای رفع مشکل مردم در این نقطه از استان قم است.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: افتتاح مجتمع اداری شهرستان جعفر آباد، اولین قدم برای ادامه راه جهادی مدیران در راستای رفع مشکل مردم در این نقطه از استان قم است.

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد امروز چهارشنبه،10 آبان ماه با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و عبدالهی فرماندار جعفرآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری در این مراسم، اظهار کرد: اتفاقی که امروز در این شهرستان رقم خورد اولین قدم برای ادامه راه جهادی مدیران برای رفع مشکل مردم در این نقطه از استان قم است.

وی افزود: ادارات شهرستان باید تمام وظایف ادارات کل را دارا باشند و ارباب رجوع نباید برای یک امضا از اینجا به مرکز استان مراجعه کند.

استاندار قم تصریح کرد: کارکنان ادارات شهرستان هم باید محل زندگی خود را به شهرستان منتقل کنند و کارمندانی که از کلان شهر به شهرستان ها منتقل می شوند از مزایای بیشتری بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد قم افتتاح شد

مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد قم افتتاح شد