مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-27اقتصادي

افزایش 64 درصدی صادرات استان تهران نسبت به سال گذشته


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از افزایش 64 درصدی صادرات استان تهران در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از افزایش 64 درصدی صادرات استان تهران در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

محمد علیمهری در گفت و گو با ایسنا در تشریح روند جهش اقتصادی و افزایش صادرات در استان تهران گفت: امسال برای اولین بار آمار واقعی صادرات استان تهران از سامانه گمرک دریافت شد، این در حالیست که سال گذشته آمارهایی که در حوزه صادرات ارائه می شد، عموما آمار گمرک های استان تهران بود یعنی فقط کالاهایی که از گمرک های استان تهران صادر شده بود، مورد توجه قرار می گرفت و کالاهایی که در استان تهران تولید و در سایر گمرک سایر استان ها صادر می شد، در آمار صادراتی استان تهران لحاظ نمی شد که امسال برای اولین بار موفق شدیم این آمار را دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه اول سال 1402 نسبت به شش ماه سال گذشته 64 درصد به لحاظ ارزش دلاری افزایش صادرات در استان تهران داشتیم، افزود: صادرات در استان تهران از حدود 2.

5 میلیارد دلار به 4 میلیارد و 100 میلیون دلار افزایش داشته است و از نظر حجمی 80 درصد افزایش حجم صادرات استان تهران را شاهد بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 64 درصدی صادرات استان تهران نسبت به سال گذشته

افزایش 64 درصدی صادرات استان تهران نسبت به سال گذشته