مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-31سياسي

بزرگداشت 13 آبان عصبانیت آمریکا را تشدید می کند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی یک همایش عظیم با حضور بیش از 30 هزار دانش آموز را در میدان امام (ره) خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،حجت الاسلام علیرضا ناجی ، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست بزرگداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: با توجه به  مطالبه عمومی مردم از شورای هماهنگی ،همه توان خود را برای برنامه 13 آبان به کار گرفتیم و از ابتدای مهر ماه  برنامه ریزی ها را  آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه بزرگداشت 13 آبان  عصبایت آمریکا را تشدید می کند، افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند 13 آبان آمریکا را عصبی می کند،چرا که روزی است که ثابت می کند آمریکا شکست پذیر است و قابلیت مقلوب شدن دارد ،همچنین 15 مهر نیز ثابت شد اسراییل هم شکست پذیر است.

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان،با بیان اینکه برنامه 13 آبان در  میدان امام(ره) برنامه ریزی شده،ادامه داد:  روز مبارزه با استکبار جهانی یک همایش عظیم با حضور بیش از 30 هزار دانش آموز   را در میدان امام(ره) خواهیم داشت، چرا که  امسال  از سوی مدارس مطالبه برای حضور دانش آموزان زیاد است ،اما شورای هماهنگی  تنها 350 اتوبوس را توانسته، هماهنگ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 13 آبان عصبانیت آمریکا را تشدید می کند

بزرگداشت 13 آبان عصبانیت آمریکا را تشدید می کند