مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-17سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: دستاوردهای دولت نشان دهنده عزت ملی است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اقداماتی که دولت در کشور رقم زده است نشان دهنده عزت ملی است و به تعبیر رهبر انقلاب کسانی که فقط به مسئله ایرانیت می اندیشند نیز خدمات شما باعث می شود آنان به هویت و ایرانی بودن خود افتخار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار با وزیر نفت دولت سیزدهم که در سالن جلسات دفتر جامعه مدرسین حوز علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: اقداماتی که دولت سیزدهم طی دو سال اخیر در حوزه صنعت نفت انجام داده قابل قبول و نشان دهنده این است که برای جامعه ایجاد امید می کند.

وی ادامه داد: انقلاب ما یک نعمت بزرگ الهی بود و بنده معتقد هستم تا به امروز هیچ کدام از ما نتوانسته ایم جایگاه اصلی و حق انقلاب را اداء کنیم، در تاریخ این کشور روزهایی وجود داشته که در بسیاری از مسائل توانایی حل مشکلات در داخل کشور مهیا نبوده است و به همین دلیل کشور وابسته به دیگران بوده است.

رییس جامعه مدرسین حوز علمیه تصریح کرد: تمام حیات و هستی ما در اختیار تصمیم گیری دیگران بود، سران کشورها در پایتخت ایران برای آینده کشورمان جلسه تشکیل می دادند بدون اینکه رییس ممکلت از آن مطلع باشد.

به لطف خدا همه این مسائل و معضلات به برکت رهنمودهای معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و همراهی بزرگان دینی و مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: دستاوردهای دولت نشان دهنده عزت ملی است

آیت الله حسینی بوشهری: دستاوردهای دولت نشان دهنده عزت ملی است