مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-27سياسي

علم الهدی: اسراییل از درون در حال متلاشی شدن است


سید احمد علم الهدی با بیان اینکه در سال 1967 اعراب به خاطر ضدعرب بودن اسراییل با این رژیم جنگیدند، گفت: اشتباه آنان همین بود که موضوع را به تعصبات عربی گره زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز 5 آبان در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی (ع) با اشاره به سخنان دو روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر اینکه حضور روسای کشور های غربی در سرزمین های اشغالی نشانه نگرانی آن ها از متلاشی شدن اسراییل است، اظهار کرد: در کنار تمام مسائل زندگی اجتماعی خودمان که حجاب در راس آن ها قرار دارد و همچنین مشکلات اقتصادی، رهبری فرمودند امروز مسئله اول اسلام، فلسطین است؛ لذا امروز باید عمده توجه ما فلسطین باشد.

وی افزود: در انتهای جنگ جهانی دوم مسئله اصلی برای قدرت ها، کدخدایی جهان بود.

امپراطوری های شرق و غرب وحشت داشتند که اندیشه ای در میان انسان ها ایجاد شود که حاکمیت جهان را خارج از این دو قدرت قرار دهد.

می دانستند تنها ایدئولوژی که این اندیشه را در انسان ها ایجاد می کند، اسلام است، لذا خواستند اسلام را در سلطه خود در آورند و به این منظور، غده سرطانی اسراییل را در جهان اسلام ایجاد کردند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: استکبار یک جریان اجنبی ناپاک را به جهان اسلام آورد و مسلمانان فلسطین را آواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: اسراییل از درون در حال متلاشی شدن است

علم الهدی: اسراییل از درون در حال متلاشی شدن است