مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-25پزشكي

قوچان به لحاظ استاندارد تخت بستری با میانگین استانی فاصله دارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان گفت: این شهرستان به لحاظ تخت بستری استاندارد از کل خراسان رضوی عقب تر بوده است و راه اندازی بیمارستان 320 تخت خوابی شهید کلاهدوز یک نیاز اساسی برای قوچان محسوب می شود.

- فرشید فتحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان، با اشاره به علت طولانی شدن روند دیوارکشی بیمارستان 320 تختخوابی شهید کلاهدوز این شهرستان که فروردین سال جاری کلنگ زنی شد، اظهار کرد: قوچان به دلیل قطبیت و پوشش درمانی برای شهرهای اطراف ازنظر تخت بستری استاندارد از کل استان خراسان رضوی و بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد عقب تر است.

وی ادامه داد: بر اساس سطح بندی تخت های بیمارستانی باید تا سال 1404 این شهرستان دارای 490 تخت بیمارستانی باشد بنابراین به دلیل ضرورت و نیاز، راه اندازی و ساخت یک بیمارستان جدید 320 تخت خوابی به نام شهید یوسف کلاهدوز در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با یادآوری این موضوع که هدف دولت اتمام پروژه های نیمه تمام بوده و برنامه ای برای پروژه های جدید ندارد، تصریح کرد: اگر این راه برای اخذ مجوز بیمارستان شهید کلاهدوز پیش می رفت قطعاً مخالف می شد بنابراین کار از طریق خیرین پیگیری شد تا مجوز گرفته شود و اگر غیرازاین موضوع انجام می گرفت در حد همان سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوچان به لحاظ استاندارد تخت بستری با میانگین استانی فاصله دارد

قوچان به لحاظ استاندارد تخت بستری با میانگین استانی فاصله دارد