مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-30حوادث

کشف 6 تن مواد مخدر در مرز های دریایی جنوب شرق کشور


مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت 2 باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.

- فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان در کشف محموله 6 تنی مواد افیونی در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار احمد گودرزی اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت 2 باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.

  وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، در 2 عملیات قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمینگیر و ناکام گذاشتند.

  فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در این رابطه 13 نفر دستگیر و یک لنج و سه فروند قایق توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان 6 تن انواع مواد مخدر شامل پنج تن 497 کیلوگرم حشیش، 264 کیلوگرم شیشه ،230 کیلوگرم تریاک، 9 کیلوگرم هرویین کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 تن مواد مخدر در مرز های دریایی جنوب شرق کشور

کشف 6 تن مواد مخدر در مرز های دریایی جنوب شرق کشور