مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-19سياسي

86 کارگاه تولیدی توسط قرارگاه رفع موانع تولید در بروجرد احیا شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: 86 کارگاه تعطیل و نیمه تعطیل در شهرستان بروجرد توسط قرارگاه رفع موانع تولید با همکاری دفتر امام جمعه و فرمانداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، احمد حسنوند امروز در نشست خبری با خبرنگاران که برای تشریح برنامه های هفته بسیج در ستاد فرماندهی بسیج برگزار شد افزود: بسیج شهرستان بروجرد  در 10 عرصه مختلف منشا خدمات خیرخواهانه برای مردم بوده است.

  وی اظهار داشت: طی یکسال گذشته بسیجیان شهرستان بروجرد در قالب گروه های جهادی 18 منزل مسکونی برای نیازمندان احداث و 12 منزل را مرمت و بازسازی کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به فعالبت 14 گروه جهادی در شهرستان بروجرد گفت: احداث 10 مخزن و چاه برای تامین آب شرب  و احداث 10 کانال برای تامین آب کشاورزی از اقدامات گروههای جهادی بسیج بوده است.

حسنوند با اشاره به توزیع 27 هزار و 800  بسته معیشتی بین نیازمندان طی یکسال گذشته افزود: برای تهیه بسته های معیشتی  33 میلیون 873 هزار تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح فدک توسط خواهران بسیجی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح 2 بازارچه نمایشگاهی برای عرضه محصولات بانوان کارآفرین در شهرستان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 کارگاه تولیدی توسط قرارگاه رفع موانع تولید در بروجرد احیا شد

86 کارگاه تولیدی توسط قرارگاه رفع موانع تولید در بروجرد احیا شد