مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-17سياسي

رسالت ویژه نخبگان در رسواکردن رژیم صهیونیستی


معاون فرهنگی وزیر علوم خطاب به نخبگان گفت: این روزها باید مدام مسئولیتمان نسبت به غزه را به خود تذکر دهیم و گام های موثری جهت رسواسازی رژیم منحوس صهیونیستی برداریم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی وزیر علوم خطاب به نخبگان گفت: این روزها باید مدام مسئولیتمان نسبت به غزه را به خود تذکر دهیم و گام های موثری جهت رسواسازی رژیم منحوس صهیونیستی برداریم.

عبدالحسین کلانتری شامگاه 25 آبان در اختتامیه سومین گردهمایی دانشجویان و رتبه های برتر آزمون سراسری دانشگاه های کشور با عنوان《آینده روشن》 که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه و مجاهدان مقاومت اسلامی، اظهار کرد: امروز از یک سو داعیه مدنیت و حقوق بشر کشورهای غربی زمین و زمان را پر کرده و از همه ابزارها برای تلقین وجهه پوشالی خود استفاده می کنند و از سوی دیگر شاهد سخت ترین حملات و مهلک ترین صدمات به غزه توسط این کشورها هستیم، به حدی که حتی پروتکل های خودشان را هم زیر پا می گذارند.

وی با بیان اینکه این روزها باید مدام مسئولیتمان نسبت به غزه را به خود تذکر دهیم و گام های موثری جهت رسواسازی رژیم منحوس صهیونیستی برداریم، تاکید کرد: خداوند استعداد و وجاهت بیشتری به شما نخبگان داده که این مسئولیت دینی و اجتماعی شما را سنگین تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت ویژه نخبگان در رسواکردن رژیم صهیونیستی

رسالت ویژه نخبگان در رسواکردن رژیم صهیونیستی