مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-08ورزشي

یزدگردی یزدی ها برای آشنایی با تاریخ پیشینیانشان


مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، از آغاز بکار ویژه برنامه «یزدگردی برای یزدی ها» با شعار «دورت بگردم یزد من»، خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، از آغاز بکار ویژه برنامه یزدگردی برای یزدی ها با شعار دورت بگردم یزد من ، خبر داد.

علیرضا ثواچه با اشاره به این که برخی از شهروندان یزدی به اندازه کافی با تاریخ پیشینیان خود، فرهنگ و آداب و رسوم گذشته یزد آشنایی ندارند، به لزوم انجام این نوع برنامه ها تاکید کرد و گفت: در برنامه یزدگردی دورت بگردم یزد من شهروندان در قالب گروه های 40 نفره در دو مسیر مجزا از ساعت هشت صبح روزهای پنجشنبه و جمعه بازدید خود را شروع و تا ساعت 13 از محلات قدیمی یزد بازدید می کنند.

وی تصریح کرد: مخاطبان در برنامه یزدگردی در دو مسیر مجزا و از مکان هایی همچون مجموعه باغ جهانی دولت آباد و جاذبه های محله چهارمنار، بقعه سید شمس الدین، مسجد و موزه خضر شاه، حوض ملتکیه، امامزاده جعفری(ع) و غیره بازدید می کنند، همچنین در مسیر دوم نیز از مجموعه امیر چقماق، تکیه و مسجد امیرچقماق، ستی فاطمه، مسجد ملااسماعیل، میدان خان، بازار خان، دروازه مهریز، موزه آب و سایر اماکن تاریخی بازدید خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدگردی یزدی ها برای آشنایی با تاریخ پیشینیانشان

یزدگردی یزدی ها برای آشنایی با تاریخ پیشینیانشان