مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-14فرهنگي

ارسال 11 هزار اثر بسیجیان استان تهران به جشنواره سراسری مدرسه عشق


معاون فرهنگی سپاه استان تهران گفت: بیش از 11 هزار اثر از بسیجیان استان تهران به دبیرخانه کشوری جشنواره سراسری مدرسه عشق ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ ابوذر مهدلو معاون فرهنگی سپاه استان تهران با اشاره به اینکه بیش از 20 درصد از کل آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره سراسری مدرسه عشق توسط بسیجیان استان تهران تولید شده است اظهار کرد: در هر محور جشنواره 3 نفر به عنوان برگزیدگان کشوری و یک نفر به عنوان برگزیده استانی انتخاب خواهند شد.

  معاون فرهنگی سپاه استان تهران ضمن تشکر از تلاش های بسیجیان استان تهران گفت: بسیجیان استان تهران همواره ثابت کردند که در زمینه های مختلف علمی فرهنگی هنری اجتماعی و سازندگی دارای استعداد و نبوغ بسیار بالایی هستند و در صورت برنامه ریزی مشخص و مدون از طرف مسئولان امر، می توانند در هر عرصه ای حماسه بیافرینند.

  وی محورهای آثار ارسالی را شامل امید به آینده، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، ایران زیبا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، روایت جهاد، خدمات و مشارکت اجتماعی، بانوی ایرانی، قهرمانان ملی و حل مشکلات محله به توان مردم  عنوان کرد.

  مهدلو افزود: داوران این جشنواره از هنرمندان برتر کشور در رشته های تخصصی هر محور می باشند که پس از بررسی آثار ارسالی برگزیدگان را معرفی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 11 هزار اثر بسیجیان استان تهران به جشنواره سراسری مدرسه عشق

ارسال 11 هزار اثر بسیجیان استان تهران به جشنواره سراسری مدرسه عشق