مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-02سياسي

آگاهی از مواد 8 و 9 قانون تخلفات اداری لزوم کار در دستگاه های اداری است


نماینده رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه آگاهی از مواد 8 و 9 قانون تخلفات اداری لزوم کار در دستگاه های اداری است، گفت: برگزاری دوره های بازآموزی تخلفات اداری در سازمان ها به عنوان یک اصل ضروری می تواند منجر به آگاهی کارمندان از حقوق قانونی خود در طول خدمت باشد.

- ایسنا/اردبیل نماینده رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه آگاهی از مواد 8 و 9 قانون تخلفات اداری لزوم کار در دستگاه های اداری است، گفت: برگزاری دوره های بازآموزی تخلفات اداری در سازمان ها به عنوان یک اصل ضروری می تواند منجر به آگاهی کارمندان از حقوق قانونی خود در طول خدمت باشد.

امیر فراتی 11 آبان در دوره بازآموزی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری با اشاره به بندهای مواد قانونی 8 و 9 قانون تخلفات اداری اظهار کرد: ماده 8 و 9 قانون رسیدگی به تخلفات اداری مبنی بر عناوین 38 گانه تخلفات و مجازات های مرتبط، موضوعاتی است که آگاهی از آنها و رعایت موارد، لزوم کار در دستگاه های اداری است.

وی ادامه داد: هر کارمندی طی 30 سال کار و مسئولیت با فراز و نشیب های بسیاری روبرو است و از لحاظ رسیدگی به تخلفات اداری الزاماتی وجود دارد که از سوی قانونگذار مشخص شده است.

مسئول هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری جمعیت هلال احمر افزود: آنچه ملاک عمل در تخلفات اداری است قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی از مواد 8 و 9 قانون تخلفات اداری لزوم کار در دستگاه های اداری است

آگاهی از مواد 8 و 9 قانون تخلفات اداری لزوم کار در دستگاه های اداری است