مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-19سياسي

آماده چاپ کتاب شهدای فراجای گیلان هستیم


مدیر کل حفظ آثار گیلان از آمادگی این اداره کل برای چاپ کتاب با محوریت شهدای فراجای استان گیلان خبر داد و متذکر کرد: کتاب یکی از بهترین جلوه های جهاد تبیین است.

- ایسنا/گیلان مدیر کل حفظ آثار گیلان از آمادگی این اداره کل برای چاپ کتاب با محوریت شهدای فراجای استان گیلان خبر داد و متذکر کرد: کتاب یکی از بهترین جلوه های جهاد تبیین است.

سرهنگ حسن حبیبی امروز، 28 آبان ماه در حاشیه بازدید جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، با بیان اینکه حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا نهضت تبیین را محقق کرد، گفت: انقلاب اسلامی ما برخاسته از فلسفه قیام عاشوراست و دفاع مقدس ما نیز با تفکر عاشورایی به پیروزی رسید.

وی شکل گیری جبهه مقاومت را یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس دانست و یادآور شد: شاهد شکل گیری جوانه های مقاومت در خاورمیانه و شمال آفریقا و آمریکای لاتین هستیم که ریشه در فرهنگ مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه نیروهای مقاومت با روحیه ایمان و شهادت طلبی و شجاعت و رشادت در مقابل نظام های استکباری ایستاده اند، خاطرنشان کرد: فقط یک گروه حماس توانسته با عملیات طوفان الاقصی این چنین در دل دشمنان ترس ایجاد کند؛ درخواست کمک رژیم صهیونیستی از آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده چاپ کتاب شهدای فراجای گیلان هستیم

آماده چاپ کتاب شهدای فراجای گیلان هستیم