مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-04سياسي

ایران همواره از خاندان پیامبر(ص) استقبال کرده است


در بدترین شرایطی که خاندان پیامبر(ص) توسط حاکمان ظالم تحت فشار بودند، در ایران به بهترین شکل از آن ها استقبال کردند.

- ایسنا/قم مدیرحوزه های علمیه کشور گفت: در بدترین شرایطی که خاندان پیامبر(ص) توسط حاکمان ظالم تحت فشار بودند، در ایران به بهترین شکل از آن ها استقبال کردند.

آیت الله علیرضا اعرافی در آیین غبارروبی و عطر افشانی حرم مطهر حضرت موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع)، اظهار کرد: نور خورشید اسلام به تمام عالم رسیده است و در کم تر از ربع قرن پرچم های اسلام به دروازه های اروپا رسید.

امام جمعه قم با بیان اینکه اسلام دین جهاد و مبارزه در راه خداست، عنوان کرد: پیشرفت اسلام به دلیل منطق، عرفان و حکمت این دین بوده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام زمانی که به سد مستکبران و ظالمان می رسد اهل جهاد است، خاطرنشان کرد: معنویت و نورانیت اسلام و کلام قرآن موجب شد در کم تر از ربع قرن این گونه اسلام رشد داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعرافی با بیان اینکه در گسترش اسلام، کشورها و مناطق بازخورد مختلفی داشتند، تصریح کرد: سرزمین ایران در میان مناطقی که مورد دعوت اسلام قرار گرفتند متفاوت بود.

وی با اشاره به اینکه ایران برخلاف سایر سرزمین ها، از اسلام استقبال وسیع و عمیق انجام داد، یادآور شد: این موضوع موجب شد، ایران به سرعت به قطب و محور اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همواره از خاندان پیامبر(ص) استقبال کرده است

ایران همواره از خاندان پیامبر(ص) استقبال کرده است