مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-21سياسي

وزیر بهداشت: نظام سلامت ایران در منطقه از مرجعیت علمی برخوردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در «نخستین همایش ملی مرجعیت علمی» که در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران به میزبانی وزارت علوم، - وزیر بهداشت با اعلام تحقق مرجعیت علمی نظام سلامت کشور در منطقه، وزارت خانه های علوم و بهداشت را پیشگام در توسعه این موفقیت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در نخستین همایش ملی مرجعیت علمی که در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: خوشبختانه ایران در حوزه سلامت به بسیاری از مراحل و شاخص های مرجعیت علمی در منطقه دست یافته و توسعه این موفقیت در سطح جهانی با دو بال دانش و سلامت یعنی همکاری های وزارت علوم و وزارت بهداشت قابل حصول است.

وی افزود: از سال 1384 که مقام معظم رهبری برای نخستین بار موضوع مرجعیت علمی جمهوری اسلامی ایران در جهان را در دیدار دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) مطرح کردند 18 سال می گذرد و باید اذعان داشت که از این هدفگذاری عقب هستیم و به نحو مورد انتظار به این مهم پرداخته نشده است.

وزیر بهداشت با بیان این که در دوره قبل از وزارت به عنوان رییس انجمن علمی آموزش علوم پزشکی 6 همایش مرجعیت علمی در حوزه سلامت و علوم پزشکی برگزار کرده و دستاورد های آن را در اختیار نخستین همایش ملی مرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: نظام سلامت ایران در منطقه از مرجعیت علمی برخوردار است

وزیر بهداشت: نظام سلامت ایران در منطقه از مرجعیت علمی برخوردار است