مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-12سياسي

آیا با استیضاح رضا مراد صحرایی مشکل آموزش و پرورش حل خواهد شد؟


شاید یکی از علل ابقا مشکلات ,وزارت آموزش و پرورش بی ثباتی در مدیریت آن باشد و بی تدبیری و سوء مدیریت فقط یکی از عوامل موثر برای وجود مشکل در این وزارتخانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حالی شش ماه سکاندار این وزارتخانه شده که کمبود معلم همچنان معضل اصلی این وزارتخانه است، معضلی که در سال های گذشته نیز وجود داشت.

وی از نهم خرداد 1402  با 167 رأی موافق ،86 رأی مخالف ،14 رأی ممتنع، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیرآموزش و پرورش انتخاب شد اما وعده حل مشکل کمبود معلم وی همچنان باقی است.

معضل کمبود معلم در کشور، امسال وسیع تر از گذشته بروز و نمود یافته و توجه بسیاری را به خود معطوف کرد ، مشکل کمبود معلم که پیش از آغاز سال تحصیلی  به آن توجهی نشد و تدابیری برای رفع آن صورت نگرفت.

رهبرانقلاب نیز در اردیبهشت 1402 با انتقاد از بی ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می خورد؛ به خصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می آورد.

 15 آبان 1402حبیب الله دهمرده نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی ، طی یک تذکر شفاهی در جلسه علنی گفت:کلاس های درس در مناطق محروم معلم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا با استیضاح رضا مراد صحرایی مشکل آموزش و پرورش حل خواهد شد؟

آیا با استیضاح رضا مراد صحرایی مشکل آموزش و پرورش حل خواهد شد؟