مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-06بين الملل

«گروه مشورتی» آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای مقابله با تهدیدات سایبری کره شمالی


دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، این کشور به همراه ایالات متحده و ژاپن نسبت به راه اندازی یک «گروه مشورتی سطح بالا» برای مقابله با فعالیت های سایبری کره شمالی که به گفته این سه کشور، - گروه مشورتی آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای مقابله با تهدیدات سایبری کره شمالی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، این کشور به همراه ایالات متحده و ژاپن نسبت به راه اندازی یک گروه مشورتی سطح بالا برای مقابله با فعالیت های سایبری کره شمالی که به گفته این سه کشور، برنامه تسلیحاتی غیرقانونی پیونگ یانگ را تامین مالی می کنند ، موافقت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آن نوبرگر معاون مشاور امنیت ملی ایالات متحده در امور سایبری و فناوری های نوظهور چند روز پیش با همتایان کره جنوبی و ژاپنی خود در واشنگتن گفت وگو کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی عنوان کرد، آن ها موافقت کردند که جلساتی را به طور سه ماهه تحت چارچوب جدیدی برگزار کنند.

این دفتر ریاست جمهوری در بیانیه ای افزود: هدف از این اقدام تقویت قابلیت های واکنش موثر سه کشور در برابر تهدیدات سایبری جهانی از جمله مقابله مشترک با فعالیت های سایبری کره شمالی است که به عنوان منبع کلیدی تامین مالی برنامه های هسته ای و سلاح های کشتار جمعی این کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گروه مشورتی» آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای مقابله با تهدیدات سایبری کره شمالی

«گروه مشورتی» آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برای مقابله با تهدیدات سایبری کره شمالی