مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-30سياسي

یک هشدار جدی در گچساران مثل حادثه آبگرفتگی شیراز!


تمام دستگاه های عضو ستاد بحران باید برای مقابله بارش های شدید و سیلاب های احتمالی آمادگی لازم را داشته و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ستاد بحران این شهرستان اظهار کرد: جا دارد از زحمات تمام نهادها، اداراتی و کسانی که ما را در اتفاقات متعدد یاری کرده و تعامل خوبی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: یک مدیر تنها نباید به حضور خود اکتفا کند بلکه باید بتواند بحران و یا اقدامات متعدد را مدیریت کرده و هرجا که ایراد وجود دارد آن را برطرف کند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: با وجود آغاز به کار مدیران جدید در پست های انتصابی باید آنها بتوانند تغییر و تحول مثبتی ایجاد کنند.

دیهیم خوب عنوان کرد: با توجه به اقلیم آب و هوایی گچساران و پیش بینی بارش های خوب در فصل پاییز و زمستان منتظر بارش نزولات آسمانی خوب در این شهرستان هستیم.

وی گفت: تمام دستگاه های عضو ستاد بحران باید برای مقابله بارش های شدید و سیلاب های احتمالی آمادگی لازم را داشته و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

 فرماندار گچساران با اشاره به بارندگی سال گذشته و آبگرفتگی برخی از کانال ها در سطح شهر خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته مصوب گردید که کانال ها لایروبی شود فصل بارندگی فرا رسیده شهرداری نیز باید لایروبی کانال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هشدار جدی در گچساران مثل حادثه آبگرفتگی شیراز!

یک هشدار جدی در گچساران مثل حادثه آبگرفتگی شیراز!