مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-23فناوري

مهم ترین راهکار وزارت ارتباطات برای دسترسی به سایت های تحریمی


بر اثر تحریم های یکجانبه و ظالمانه مدعیان حقوق بشر، هزاران سایت و سرویس کاربردی برای کاربران ایرانی فیلتر شده که نیاز عموم مردم، - وزیر ارتباطات اعلام کرد: بر اثر تحریم های یکجانبه و ظالمانه مدعیان حقوق بشر، هزاران سایت و سرویس کاربردی برای کاربران ایرانی فیلتر شده که نیاز عموم مردم، برنامه نویسان، متخصصان و دانشگاهیان هستند، اما عده ای نادانسته یا عامدانه این فیلترینگ گسترده را به داخل کشور مرتبط می کنند و حتی آن را با عنوان اختلال در شبکه فاکتور می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته بود که امکان دسترسی به سایت های تحریمی با حداکثر سرعت، برای کاربران فراهم شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفته بود پیش از این وعده داده بودیم تا مشکل برنامه نویسان و افرادی که دسترسی به سایت های تحریم شده را ندارند و این سایت ها توسط غرب فیلتر شده، رفع شود که این وعده محقق شده است.

به گفته وی بسیاری از این ابزارها و سرویس ها مورد نیاز برنامه نویسان، محققان و دانش پژوهان است و در شرایط فعلی، دسترسی با ابزارهای فیلتر شکن انجام می شود که هم امنیت آنها را به خطر انداخته و هم سرعت استفاده را کند می کند؛ با کمک بخش خصوصی و نخبگان، سرویسی راه اندازی شده است که امکان دسترسی به تمام سایت های تحریمی را با حداکثر سرعت فراهم خواهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین راهکار وزارت ارتباطات برای دسترسی به سایت های تحریمی

مهم ترین راهکار وزارت ارتباطات برای دسترسی به سایت های تحریمی