مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-09سياسي

معلمان با تجهیز خود به دانش روز گره های ذهنی جوانان را باز کنند


رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: معلم به عنوان کانون فعالیت نظام تعلیم و تربیت اگر اطلاعات کافی در خصوص شبه هایی که مطرح می شود داشته باشد می تواند بسیاری از گره های ذهنی دانش آموزان خود را برطرف کند که همین مصداق جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، رضا محمدگلی صبح امروز در جلسه هماهنگی و توجهی طرح تیم پیشرفت مدارس کانون بسیج فرهنگیان سپاه زرندیه ضمن تسلیت شهادت مردم بی گناه غزه به دست رژیم سفاک صهیونیستی گفت: عملیات طوفان الاقصی در شرایطی که این رژیم منحوس خود را با همینه پوشالی بزک کرده بود و خود را جز ارتش های برتر جهان می دانست، رویداد خوشایندی بود که یک شبه به همت دلیر مردان مقاومت غزه قدرت دروغین آنها را فروریخت و تمامی نقشه های پلید آن ها را برملا ساخت.

وی افزود: تمامی مسلمانان جهان از درد و رنج مردم غزه دلشان آزرده است ولی اعتقاد داریم که پیروزی با جبهه حق است و انشاالله با وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی قدس به مسلمان بازخواهد گشت.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی  تصریح کرد: بحمدالله شهرستان زرندیه در زمینه اجرای برنامه های مرتبط با ماموریت های سازمان بسیج فرهنگیان به ویژه تیم پیشرفت مدرسه مطلوب عملکرده و تعامل و همیاری گرم مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان با تجهیز خود به دانش روز گره های ذهنی جوانان را باز کنند

معلمان با تجهیز خود به دانش روز گره های ذهنی جوانان را باز کنند