مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-18سياسي

اجرای 1600 برنامه در هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران در استان اصفهان


جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در هفته بسیج برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است و بیش از 1600 برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز شنبه اظهارداشت: امسال با برنامه ریزی انجام شده بیشتر به معرفی بسیج و بسیجیان و برنامه هایی که بسیج برای خدمت به مردم انجام می دهد پرداخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه با شعار محوری بسیج امید ملت ایران آغاز می شود به تشریح برنامه های هفته بسیج در استان اصفهان پرداخت و گفت: در این هفته برنامه های مختلفی برای تجلیل و تکریم بسیجیان و معرفی بسیج و فعالیت های آن تدارک دیده شده است و بیش از 1600 برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

عمومهدی افزود: بسیج به عنوان یک مجموعه بزرگ مردم نهاد، آتش به اختیار و خودجوش برای رفع مشکلات کشور، نماینده مردم، از مردم ، با مردم و برای مردم است بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است و ما باید بسیج را اینگونه به مردم معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به مهمترین برنامه های نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1600 برنامه در هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران در استان اصفهان

اجرای 1600 برنامه در هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران در استان اصفهان