مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 00:502023-11-16اقتصادي

اشباع شیر خشک در بازار طی چند روز آینده


رییس سازمان غذا و دارو، با تأکید بر این موضوع که سلامت مردم باید در اولویت همیشگی همه گروه ها، شرکت ها و انجمن ها باشد ابراز امیدواری کرد که در روزهای آتی وضعیت شیرخشک به ثبات رسیده و اشباع این محصول در بازار صورت بگیرد.

- رییس سازمان غذا و دارو، در جلسه با شرکت های تولید کننده، توزیع کننده و انجمن داروسازان بر تقویت و تسهیل دسترسی مردم به شیرخشک تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، روز گذشته سه جلسه با شرکت های تولید کننده، توزیع کننده و انجمن داروسازان به منظور تسریع تولید، توزیع و عرضه شیرخشک در داروخانه ها و تسهیل دسترسی مردم در محل سازمان غذا و دارو برگزار شد.

در این جلسات که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، حاضران به بیان دغدغه های خود پرداخته و بر افزایش ظرفیت تأمین و عرضه شیرخشک در یک ماه اخیر تأکید کردند.

نمایندگان شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و همچنین انجمن داروسازان در این نشست اعلام کردند که طی یک ماه ظرفیت تأمین شیرخشک از سوی آنها به ماهیانه هفت میلیون قوطی رسیده است.

به گفته مدیران و نمایندگان شرکت های تولیدی و توزیع شیرخشک و همچنین داروسازان حاضر در این نشست ها یکی از دغدغه های جدی موجود ساماندهی و واقعی سازی قیمت شیرخشک به منظور پیشگیری از قاچاق معکوس و عدم استفاده از این محصول در مصارف غیر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع شیر خشک در بازار طی چند روز آینده

اشباع شیر خشک در بازار طی چند روز آینده