مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-06سياسي

ثبت جشنواره برداشت خرمای طبس در تقویم رویدادهای گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: جشنواره برداشت خرما در شهرستان طبس با هدف ساماندهی مقصدها و مسیرهای جدید گردشگری در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: جشنواره برداشت خرما در شهرستان طبس با هدف ساماندهی مقصدها و مسیرهای جدید گردشگری در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت شد.

هادی شاهوردی، امروز دوشنبه 15 آبان در این باره به رسانه ها افزود: گواهینامه جشنواره برداشت خرما در تقویم رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران با شماره 20209440 ثبت و به استان ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: یک هزار و 503 هکتار نخلستان در خراسان جنوبی وجود دارد که حدود 80 درصد آن یعنی نزدیک به یک هزار و 213 هکتار مربوط به شهرستان طبس بوده و مشهورترین خرمای طبس از نوع کبکاب است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: فصل برداشت خرما در این شهرستان نخل خیز فرصتی برای رونق گردشگری است چراکه برداشت این محصول مغذی با ادوات و شیوه خاصی همراه است که دیدن آن برای گردشگران از جذابیت بالایی برخوردار است و نیاز به معرفی و حمایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جشنواره برداشت خرمای طبس در تقویم رویدادهای گردشگری

ثبت جشنواره برداشت خرمای طبس در تقویم رویدادهای گردشگری