مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-19سياسي

طرح های محرومیت زدایی در شیراز حذف و سانسور نشود


رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز از تغییر اولویت ها در پروژه های عمرانی انتقاد کرد و خطاب به شهرداری گفت: - ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز از تغییر اولویت ها در پروژه های عمرانی انتقاد کرد و خطاب به شهرداری گفت: طرح های محرومیت زدایی در شیراز حذف و سانسور نشود.

محمدرضا هاجری عصر امروز، 28 آبان در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن انتقاد از رویکرد شهرداری شیراز گفت: متأسفانه اولویت بندی ها در طرح های بزرگ شهرداری همچون زیرگذر گویم، طرح های محرومیت زدایی را حذف و سانسور کرده است.

همچنین تملک های کوچک در محلات کم برخوردار به منظور تعریض کوچه هایی معروف به قهر و آشتی بوده و هیچ خودرویی اعم از شخصی و امدادی نظیر آمبولانس و آتش نشانی قادر به تردد در آن ها نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز افزود: علی رغم وجود طرح و تخصیص بودجه، برخی از افراد مانع اجرای محرومیت زدایی حقیقی و واقعی در شهر شیراز می شوند.

از این رو شهردار شیراز لازم است به مدیران مربوطه دستور دهد اولویت اول در تملک ها، محلات محروم مشخص شده باشد و نگذارند به بهانه طرح های بزرگ، طرح های خرد راکد بماند چراکه فقرا و مستضعفین در همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های محرومیت زدایی در شیراز حذف و سانسور نشود

طرح های محرومیت زدایی در شیراز حذف و سانسور نشود