مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-06سياسي

ارتباط بین دانشگاه و خانواده دانشجویان تقویت شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: حل بسیاری از مسائل روزمره دانشجویان که در فضای مستقل از خانواده به دنبال تحصیل علم و معرفت هستند از طریق والدین و ارتباط و تعامل مناسب با آنان امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، محمد رضا معظمی صبح امروز در اولین جلسه کمیته تعامل دانشگاه و خانواده که در سالن جلسات دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، افزود: خانواده به عنوان بنیان اصلی تعلیم و تربیت است و استحکام آن لازمه پیشرفت و توسعه جامعه است.

وی با بیان اینکه قبل از سپردن کارها به اشخاص باید اعتقاد قلبی نسبت به امور محوله در اشخاص وجود داشته باشد، گفت: مشکلات اجرایی نیز در مسیر ایده های موثر و کارآمد باید شناسایی و مرتفع گردد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: تاکنون تعامل و ارتباط دوسویه بین دانشگاه و خانواده ضعیف بوده و در این مسیر کم کاری صورت گرفته است و از این پس، این ارتباط باید به جد پیگیری شود و از این پتانسیل بالا به بهترین نحو و با هم فکری اعضا استفاده گردد.

معظمی هدف از این تعامل را مشارکت خانواده ها در رفع مشکلات احتمالی دانشگاه عنوان کرد و افزود: ارتباط دو سویه موجب افزایش خدمات دانشگاه و رفع انتظارات خانواده ها می شود و منافع دانشگاه  تابع منافع جمعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بین دانشگاه و خانواده دانشجویان تقویت شود

ارتباط بین دانشگاه و خانواده دانشجویان تقویت شود