مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-15سياسي

حفظ امنیت منابع آب البرز ضروری است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: استان البرز با رشد بارگذاری جمعیتی 19 برابر میانگین کشوری مواجه است و بنابراین در حفظ منابع محدود آب به عنوان یک شاخص مهم در امنیت باید نگاه امنیتی داشته باشیم.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: استان البرز با رشد بارگذاری جمعیتی 19 برابر میانگین کشوری مواجه است و بنابراین در حفظ منابع محدود آب به عنوان یک شاخص مهم در امنیت باید نگاه امنیتی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: لازم است زیرساخت های آبی کرج به سمت مدیریت هوشمند کنترل تاسیسات برود.

وی افزود: هم اکنون اجرای پروژه های آبفا در بخش هوشمندسازی شروع شده و با شناسایی و رفع نقاط ضعف موجود، سطح مدیریت و بهره برداری از تاسیسات آبی به صورت برخط قابل مشاهده و کنترل است.

وی تاکید کرد: ساخت وسازهای غیرمجاز و خارج از بافت، یک شبه بنا نمی شود و اگر دستگاه های خدمات رسان مثل آب، برق وگاز به آنها انشعاب ندهند، آنها نیز مبادرت به وصل انشعاب غیرمجاز نخواهند کرد.

نامداری از دستگاهای مرتبط شهرسازی استان درگام اول خواست تا اجازه ندهند زمین های خارج از بافت تغییرکاربری داده شود چرا که رشد احداث باغ ویلاها در حومه شهرهای استان، موجب افزایش تعداد انشعاب های غیرمجاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت منابع آب البرز ضروری است

حفظ امنیت منابع آب البرز ضروری است