مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-11فرهنگي

فیلم سینمایی «باغ کیانوش» کلید خورد/ قصه ای ماجراجویانه و اقتباسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری فیلم سینمایی «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد به تازگی کلید خورده و این روز ها فیلمبرداری آن در همدان ادامه دارد.

- فیلم سینمایی باغ کیانوش کلید خورد/ قصه ای ماجراجویانه و اقتباسی فیلم سینمایی باغ کیانوش به کارگردانی رضا کشاورز حداد اثری ماجراجویانه و با محوریت نوجوانان است که به تازگی کلید خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری فیلم سینمایی باغ کیانوش به کارگردانی رضا کشاورز حداد به تازگی کلید خورده و این روز ها فیلمبرداری آن در همدان ادامه دارد.

این فیلم به عنوان اولین محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اثری ماجراجویانه و با محوریت نوجوانان است که فیلمنامه آن به صورت اقتباسی و توسط رضا کشاورز حداد به نگارش درآمده است.

رضا کشاورز حداد که نخستین تجربه کارگردانی سینمایی خود را پشت سر می گذارد، پیش از این چندین فیلم کوتاه ازجمله تریبون ، تعمیرکار ، ناهارترین ، ترسناک نیست ، هیئت همراه ، مداد رنگی ، تکیه گاه ، هدیه ، آخرشه و.

را تولید کرده که عمدتا در ژانر کودک نوجوان بوده اند و همچنین کارگردانی یکی از اپیزود های سریال تلویزیونی تازه وارد به تهیه کنندگی محمدجواد موحد را برعهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سینمایی «باغ کیانوش» کلید خورد/ قصه ای ماجراجویانه و اقتباسی

فیلم سینمایی «باغ کیانوش» کلید خورد/ قصه ای ماجراجویانه و اقتباسی