مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-09پزشكي

سیر تا پیاز رژیم غذایی مناسب مقابله به آلودگی هوا / دفع سرب با سیب درختی


کودکان، سالمندان، مادران باردار و شیرده و بیماران قلبی ریوی و بیماران با نارسایی کبد، کلیه و کبد چرب از گروه های در معرض خطر در آلودگی هوا هستند که بیشتر از سایر افراد آسیب می بینند و با استفاده از تدابیر تغذیه ای می توان اثرات مضر آلودگی هوا را در آنها تا حدی کاهش داد.

- کودکان، سالمندان، مادران باردار و شیرده و بیماران قلبی ریوی و بیماران با نارسایی کبد، کلیه و کبد چرب از گروه های در معرض خطر در آلودگی هوا هستند که بیشتر از سایر افراد آسیب می بینند و با استفاده از تدابیر تغذیه ای می توان اثرات مضر آلودگی هوا را در آنها تا حدی کاهش داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مصرف برخی مواد غذایی را باعث تقویت سیستم ایمنی، تنفسی، گوارشی و قلبی و کاهش آسیب های ناشی از آلاینده ها در بدن عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور رضایی گفت: کودکان، سالمندان، مادران باردار و شیرده و بیماران قلبی ریوی و بیماران با نارسایی کبد، کلیه و کبد چرب از گروه های در معرض خطر در آلودگی هوا هستند که بیشتر از سایر افراد آسیب می بینند و با استفاده از تدابیر تغذیه ای می توان اثرات مضر آلودگی هوا را در آنها تا حدی کاهش داد.

وی با اشاره به عوارض نامطلوب آلاینده های موجود در هوا بر سلول های بدن، تصریح کرد: در حالت عادی سیستم دفاعی بدن توسط اندام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز رژیم غذایی مناسب مقابله به آلودگی هوا / دفع سرب با سیب درختی

سیر تا پیاز رژیم غذایی مناسب مقابله به آلودگی هوا / دفع سرب با سیب درختی