مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-13اقتصادي

ترفندهایی برای گران فروشی در بازار خودرو


به گفته کارشناسان، ایران خودرو و سایپا برای اینکه خودروهایشان را گران تر بفروشند با اضافه کردن پسوند هایی به نام خودرو قبلی، ادعا می کنند که خودروی جدید به بازار عرضه کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شورای رقابت در جلسه شماره 543 مورخ 1401.

11.

11 با توجه به وضعیت انحصاری بازار خودروی سواری کشور و با توجه به مفاده 2 و ماده 7 قانون ساماندهی صنعت خودرو، دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری را مصوب کرد.

براساس مصوبه دستورالعمل تنظیم بازار خودرو، مقرر شد شورای رقابت قیمت خودروهای سواری را مصوب و ابلاغ کند که در نتیجه این مصوبه شورای رقابت از ابتدای امسال تاکنون قیمت انواع خودروهای تولید داخل، مونتاژی و وارداتی را مصوب و ابلاغ کرده است (اخیرا قیمت گذاری خودروهای وارداتی به سازمان حمایت واگذار شده است).

بر این اساس علاوه بر اعلام قیمت تعدادی از خودروهای سایپا و ایران خودرو در فروردین ماه، اخیرا نیز در شهریور امسال قیمت 5 خودروی سایپا و در مهرماه نیز قیمت 8 خودرو از محصولات ایران خودرو را مصوب و ابلاغ کرد.

  پیش از اعلام قیمت این 13 خودرو از محصولات سایپا و ایران خودرو مباحثی در مورد درخواست افزایش قیمت از سوی خودروسازان مطرح بود.

* درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت در رابطه با افزایش قیمت خودرو، احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفندهایی برای گران فروشی در بازار خودرو

ترفندهایی برای گران فروشی در بازار خودرو