مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-31اجتماعي

اعلام تعداد بازماندگان از تحصیل در همدان


سرپرست آموزش و پرورش استان همدان تعداد بازمانده از تحصیل در همدان را اعلام کرد.

- رضا زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعداد بازماندگان از تحصیل استان همدان یک هزار و 509 نفر بوده است اظهار کرد: تاکنون 50 نفر از این تعداد جذب و در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل شدند.

وی عدم جذب برخی از این دانش آموزان را ناشی از چند عامل دانست و با بیان اینکه 112 نفر از این دانش آموزان فوت کردند گفت: 9 نفر از آنها به خاطر بیماری کرونا فوت کردند.

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه 61 نفر از دانش آموزان مهاجرت به خارج از کشور داشتند و 54 نفر نیز مهاجرت به داخل استان افزود: پنج نفر از دانش آموزان ازدواج کردند و 6 نفر نیز به خاطر اشتغال به کار از تحصیل دست کشیدند.

وی با بیان اینکه 39 نفر کوچ نشین و عشایر بودند و چهار نفر از دانش آموزان استان به خاطر فقر مالی از تحصیل جامانده بودند خاطرنشان کرد: 69 نفر بیماری صعب العلاج داشتند و 29 نفر به خاطر ممانعت والدین جامانده از تحصیل هستند.

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه 404 نفر از جاماندگان تحصیل شامل کودکان استثنایی دارای معلولیت شدید ذهنی می شوند گفت: 28 نفر از کودکان نیز بدسرپرست و درگیر مسئله طلاق و اعتیاد و دیگر معضلات اجتماعی هستند  و سایرین جامانده از تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعداد بازماندگان از تحصیل در همدان

اعلام تعداد بازماندگان از تحصیل در همدان