مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-19سياسي

لزوم نظارت بر فضای رسانه ای و سایتهای خبری


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: همانند فضای مطبوعاتی مکتوب باید بر فضای رسانه ای و سایتهای خبری نیز نظارت صورت گیرد.

- ناصر عتباتی 28 آبان در جلسه تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید هیئت منصفه مطبوعات استان که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، افزود: هرکدام از اعضای هیئت منصفه باید سند آگاهی بخشی به اصحاب رسانه و مطبوعات باشند تا شاهد کاهش جرم مطبوعاتی در استان باشیم هرچند تعداد پرونده های قضایی در حوزه جرایم مطبوعاتی استان خیلی کم است.

وی بااشاره به اینکه اصحاب رسانه و اهل قلم یک قشر فرهیخته و آگاه هستند، تصریح کرد: تصور ناهنجاری و بزهکاری از اهل مطبوعات و رسانه قابل تصور نیست.

عتباتی با اشاره به اینکه نقد سازنده مورد پذیرش و استقبال است، یاد آور شد: در کنار نقد سازنده، مدیران، نمایندگان و مسئولان نیز باید سعه صدر داشته باشند.

وی اظهار کرد: نقدها باید براساس اصول اخلاقی باشد و فضای سالم جامعه را حفظ کنند و نظم عمومی را مختل نکنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و مطبوعات توجه داشته باشند که مطالب بی مبنا و موضوعات را بدون صحت سنجی مطرح نکنند، خاطر نشان کرد: دادگستری در کنار خبرنگاران برای روشنگری است و در حوزه تبیین و روشنگری نیز دادگستری استان فعالیت خود را مضاعف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بر فضای رسانه ای و سایتهای خبری

لزوم نظارت بر فضای رسانه ای و سایتهای خبری