مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-05فرهنگي

«مگه تموم عمر چند تا بهاره» صحتی ترین سریال سروش صحت


«نژلا پیکانیان» در یادداشتی در خصوص سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» نوشت: «سروش صحت» در این سریال هم برای بهتر و بیشتر ارتباط برقرار کردن مخاطب با اثرش باز هم به شیوه خودش عمل کرده و سراغ خاطره بازی هایی رفته که مخاطب تاکنون شبیهش را در کار دیگری ندیده است.

- نژلا پیکانیان در یادداشتی نوشت: سابقه سروش صحت در فیلم و سریال سازی ثابت کرده او سلیقه مخاطب را می شناسد و نگاهی به کارنامه سریال سازی او در تلویزیون گواه این ادعاست که صحت یک کارگردان موفق در جذب بیننده است.

به جز سریال شمعدونی که مخاطب نسبتا زیادی را راضی کرد، لیسانسه ها یک نمونه دیگر از مجموعه های محبوبی است که صحت در تلویزیون ساخت و بسیار مورد استقبال بیننده قرار گرفت که فصل دومش هم جلوی دوربین رفت.

حتی بعد از چند سال بخش هایی از این سریال در فضای مجازی دست به دست می شود و سکانس های زیادی از بازی هوتن شکیبا (حبیب) همچنان مایه شوخی کاربران قرار می گیرد.

آخرین ساخته به نمایش درآمده از صحت در سینما هم مورد توجه طیف گسترده ای از مخاطبان قرار گرفت و علاوه بر آن توانست تحسین منتقدان را هم به همراه داشته باشد.

جهان با من برقص جایزه بهترین کارگردانی را از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای سروش صحت به همراه داشت و در اکران عمومی هم فروش خوبی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مگه تموم عمر چند تا بهاره» صحتی ترین سریال سروش صحت

«مگه تموم عمر چند تا بهاره» صحتی ترین سریال سروش صحت