مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:362023-10-29اقتصادي

جریان یک نوآوری؛ تولید نمونه های داخلی که به 2 طرح ملی ختم شد+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وسایل و دستگاه های خارجی  زیادی  در زمینه های مختلف به خصوص پزشکی وجود دارند که به کشور وارد می شود و هزینه های کلانی را به خود اختصاص می دهد.

  در این میان افراد نخبه و شرکت های دانش بنیانی هستند که با تلاش و کوشش فراوان با توجه به نیاز جامعه دست به تولید نمونه های داخلی محصولات می زنند و ارز بری را کاهش می دهند.

شرکت فناوری نوین سلامت اردیبهشت، یک شرکت دانش بنیان است که در زمینه پزشکی فعالیت دارد و نمونه داخلی  محصولات مورد نیاز را تولید می کند.

  این شرکت موفق تا کنون موفق به ساخت دو دستگاه کاربردی شده و توانسته آن دو را به طرح کلان ملی تبدیل کند.

  عبدالرضا اسرار مدیرعامل شرکت دانش بنیان  در گفتگو با فارس ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: عبدالرضا اسرار، متولد 1361 در شیراز و مدیرعامل شرکت فناوری نوین سلامت اردیبهشت هستم.

  از لیسانس فیزیک هسته ای تا تز دکترا در دانشگاه ایالتی نیویورک  او از مدارک و سوابق تحصیلی اش گفت و افزود: لیسانس رشته فیزیک هسته ای، فوق لیسانس رشته فیزیک لیزر و دکترا رشته  فیزیک ذرات بنیادی در دانشگاه شیراز خواندم، البته تز دکترا را با دانشگاه ایالتی نیویورک مشترک تمام کردم، از سال 95 تا دوماه پیش نیز عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه ها بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان یک نوآوری؛ تولید نمونه های داخلی که به 2 طرح ملی ختم شد+فیلم

جریان یک نوآوری؛ تولید نمونه های داخلی که به 2 طرح ملی ختم شد+فیلم